carucate اروپا سینما سینمای سینمایی

carucate: اروپا سینما سینمای سینمایی کارگردان کارگردانی تهیه کننده فیلمبرداری کارگردان ایران

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری تاثیر انتخابات بر تبلیغات شهری یک فیلم

مجری طرح فیلم «ویلایی‌ها» از زیاد کردن تعداد سانس‌های این فیلم در پردیس سینمایی «کوروش» خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بعد از برگزاری انتخابات، مخاطبان این فیل

تاثیر انتخابات بر تبلیغات شهری یک فیلم

تاثیر انتخابات بر تبلیغات شهری یک فیلم

عبارات مهم : تبلیغات

مجری طرح فیلم «ویلایی ها» از زیاد کردن تعداد سانس های این فیلم در پردیس سینمایی «کوروش» خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بعد از برگزاری انتخابات، مخاطبان این فیلم سینمایی زیاد شوند.

محمدرضا منصوری در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: فیلم «ویلایی ها» با توجه به مضمونی که دارد و داستانی که از دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی روایت می کند، علاقه مندان خاص خود را دارد، ولی همزمانی اکران این فیلم با انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در میزان استقبال مخاطبان از این فیلم و تعداد سالن ها و سانس های تخصیص داده شده است داده شده است اثرگذار بوده است.

تاثیر انتخابات بر تبلیغات شهری یک فیلم

او افزود: در حال حاضر ۱۳ سالن سینمایی با سه سانس چرخشی در اختیار داریم و با توجه به زیاد کردن میزان مخاطبان در روزهای نهایی هفته گذشته، پردیس سینمایی کوروش دو سانس زیاد را به این فیلم تخصیص داده شده است داده و تعداد آن به شش سانس زیاد کردن یافت.

منصوری ادامه داد: با توجه به اینکه فیلم «ویلایی ها» مضمونی راجع به دفاع مقدس دارد، تماشاگر کمتری ممکن است سراغ آن برود، در حالی که با تبلیغات خوب می توان این اثر را زیاد معرفی کرد تا افراد بیشتری قصه ای دیده نشده از جنگ تحمیلی را تماشا کنند. این در حالی است که متأسفانه با وجود نیاز این گونه فیلم ها به دیده شدن، تبلیغات شهری در اختیار نداریم چون به علت گران بودن این نوع تبلیغات محیطی، کمتر فیلمی می تواند به این حوزه وارد شود.

مجری طرح فیلم «ویلایی‌ها» از زیاد کردن تعداد سانس‌های این فیلم در پردیس سینمایی «کوروش» خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بعد از برگزاری انتخابات، مخاطبان این فیل

وی افزود: بنابراین در حال حاضر تنها راه تبلیغ جهت فیلم «ویلایی ها» تلویزیون و شبکه های مجازی است و امیدواریم بعد از آخر انتخابات و عادی شدن شرایط مخاطبان بیشتری جهت دیدن این فیلم به سینماها بروند.

به گزارش ایسنا، «ویلایی ها را با خانواده ببینیم» شعار فیلمی است که در سی وپنجمین جشنواره فجر مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار گرفت. این فیلم در جشنواره فجر در هفت بخش نامزد دریافت گروه تحریریه سایت بلورین شد و توانست جوایزی را هم از آن خود کند.

این فیلم از ۲۰ اردیبهشت ماه در گروه سینمایی استقلال اکران عمومی می شود.

تاثیر انتخابات بر تبلیغات شهری یک فیلم

در «ویلایی ها» طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، با هنرمندی ثریا قاسمی و با حضور صابر ابر، بازیگران کودک فیلم امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، سوگل و سوگند بارانی و آوین منصوری به ایفای نقش پرداخته اند. دیگر بازیگران «ویلایی ها»عبارتند از گیتی قاسمی، فریماه کهنمویی، مهدخت مولایی، فاطمه بابایی و معصومه بیگی.

در خلاصه داستان این فیلم که با همکاری بنیاد سینمایی فارابی تولید شده، آمده است: دوست نداشت من بیام اینجا… هر لحظه می گفت: بمون درس ات رو تموم کن، حیفه… گفتم: حیف از اون زمانیه که ما می تونیم کنار هم باشیم و نباشیم…

مجری طرح فیلم «ویلایی‌ها» از زیاد کردن تعداد سانس‌های این فیلم در پردیس سینمایی «کوروش» خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بعد از برگزاری انتخابات، مخاطبان این فیل

واژه های کلیدی: تبلیغات | سینمایی | انتخابات | بازیگران | تبلیغات شهری | انتخابات ریاست جمهوری | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs